Midnight, not a sound from the pavement 午夜,路上寂靜無聲
Has the moon lost her memory 月兒也失去記憶
She is smiling alone 她笑得多孤寂
In the lamplight 街燈下
The withered leaves collect at my feet 枯葉在我的腳下堆積
And the wind begins to moan 風兒也開始哀鳴

Memory, all alone in the moonlight 回憶,當我獨自在月光裏
I can smile at the old days 我的笑只在往昔
It was beautiful then 那時多麼美麗
I remember the time I knew what happiness was 回憶當時才知快樂是什麼含義
Let the memory live again 讓回憶重新降臨

Daylight, I must wait for the sunrise 日光,我等待太陽升起
I must think of a new life 我要為未來思慮
And I mustn't give in 而我不能放棄
When the dawn comes 當黎明到來
Tonight will be a memory, too 今夜也將要成為回憶
And a new day will begin 新的一天就要開啟

Burnt out ends of smoky days 每日都像燃燒的煙霧
The stale, cold smell of morning 黴味充滿清晨空氣
The street lamp dies 街燈又熄
Another night is over 又是一夜過去
Another day is dawning 又將是一個黎明

Touch me, it's so easy to leave me 靠近我,離開我多麼容易
All alone with the memory of my days in the sun 讓我獨自回憶,回憶昨日美麗
If you touch me 如果你靠近
You'll understand what happiness is 你將明瞭快樂的意義
Look! A new day has begun看!新的一天已經來臨

arrow
arrow
    全站熱搜

    janeway 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()